2009-04-21

Bästa vänner


Vår katt var väldigt intresserad av morbrors fågel.

5 comment/s:

hatcho said...

Kul bild! Och fina djur ... Jag tittade in, från nyligen.se, för jag tyckte din rubrik, mer än 1000 ord var fräck i dessa tider, när twitter begränsar ordanvädningen. Väl inne på din blogg, så förstod jag varifrån namnet kom (en bild > tusen ord). Fyndigt! Må gôtt, önskar hatcho

Unknown said...

Tackar så mycket!
Titta gärna in fler gånger :)

Pumlan said...

Nog för att det inte behövs så många ord, alltid... Frågan är bara vad det där stora är i vänsterkanten i buren?

Unknown said...

Det var nån form av sten som fågeln skrapade näbben mot. Den var lite irriterande mitt i förgrunden. Men jag ville ändå inte öppna buren för att ta bort den då hade motivet försvunnit för länge sen.

Pumlan said...

Jag kan inte så mycket om fåglar, så jag kunde inte ens gissa att det var något sådant. Jag tycker däremot inte att den stör, det första jag ser i bilden är fågeln och det andra är kissens ögon... Allt annat är sekundärt :)

Post a Comment